środa, 1 kwietnia 2015

5 inspiracji okularów

Pogoda dziś fatalna, więc jedyne czego mi dziś brakuje to słoneczne niebo <3
Niestety zmieniać pogody jeszcze nie umiem, ale na pewno wiem jak sobie ją wyobrazić. Z racji tego mojego dzisiejszego rozmyślania postanowiłam, że dziś post będzie o okularach :)

Jak wiadomo dobór okularów jest dość indywidualną sprawą, ponieważ każda z nas ma inną twarzyczkę i nie każdy model nam pasuje.
Pamiętajmy, aby dobierać je do kształtu naszej buźki.

Moim zdaniem okulary mają być pięknym zdobieniem naszej twarzy, a nie tylko ochroną.(choć to jest także bardzo ważne, pamiętajmy o filtrach!)

Na sezon wiosenno-letni przeważnie kupuję dwie nowe pary, zgodne z aktualnymi trendami. Muszę się jednak przyznać, że moje serduszko i tak jest skradzione przez klasyczne aviatory-Ray Ban.
Chyba każda z nas ma taki jeden model, którego żadne inne nie są w stanie zastąpić :)

Co myślicie o takich modelach? Mają szansę u Was zagościć ? 








7 komentarzy:

  1. Ostatnia para okularów mi się podoba ;)
    http://zabraxddd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mega podobają mi się te na wystawie Diora *_*
    obs za obs? jeśli jesteś chętna to zacznij i daj mi o tym znać ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie śliczne!<3

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3
    jeśli poklikasz uczciwie odwdzięczę się w 100% (u mnie pojawia się kto kliknął) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi to żadne okulary nie pasują, w swoim życiu miałam chyba tylko dwie pary, ale takie i ak na siłę, bo za dobrze się w nich wcale nie czułam :P hehe
    Te ostetnie są fantastyczne! <3 sama dumnie bym nosiła <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. Okularki mega , wsumie wiosna , słońce więc się przydadzą c'nie :D
    Aviatorki *-* Chyba są moimi ulubienicami :D
    Zapraszam do mnie , blog zaczełam prowadzić dopiero wczoraj :/ ale Pościk już jeden jest :)
    orchixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze są super :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń