poniedziałek, 30 marca 2015

sposób na MORO

Z czym kojarzy się moro? Pewnie dla większości z wojskowymi mundurami..
Nic bardziej mylnego!
Moro od dawna jest wielkim trendem. Cenią go projektanci , a także my-codzinne użytkowniczki.
Można go nosić jako część przewodnią naszej stylizacji lub fajny dodatek.
Przedstawia nam obraz kobiety silnej, niezależnej i pewnej siebie.
Każda z nas powinna być taka! A więc nośmy moro z dumą!
Świetnie prezentuje się zarówno w szpilkach czyli wersji kobiecej jak i tej bardziej luźnej. Wykorzystywany może być do wszystkiego, począwszy od głowy, aż po same stopy.
Często pojawia się on w stylizacjach gwiazd, gdzie zawsze się świetnie prezentuje.
Militarny styl zawsze jest na czasie.
Warto w niego inwestować, bowiem nigdy nie wyjdzie z mody.

Przedstawię Wam kilka propozycji jak fajnie można wykorzystać ten wzór w codziennych zestawieniach :)












8 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię motyw moro - właśnie jestem w trakcie szycia spódniczki hihi:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa końcowego efektu, podeślij fotkę jak będzie gotowa :D

      Usuń
  2. Bardzo interesujący sposób. Moim zdaniem MORO jest i będzie zawsze na topie ;)
    super

    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by powiedzieć ,ze jest ponadczasowe :D

      Usuń
  3. uwielbiam moro, od zawsze miałam choć jedną rzecz z tym akcentem ;D
    obs za obs? jeśli jesteś chętna zacznij i daj mi o tym znac ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. skusiłabym się na moro ale tylko chyba w postaci spodni lub dodatków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo podobają się katany w moro i spodnie,ale niestety nie nabyłam jeszcze ubrań z takim wzorem ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się moro, ale raczej nie nosiłabym go, bo nie czuję się dobrze we wzorach.
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń