niedziela, 29 marca 2015

Total trend.



Niedawno przechodząc przez centrum Warszawy natknęłam się na mały sklep z torebkami. Zdziwiło mnie bardzo, bo przechodzę tą drogą już nie pierwszy raz, a nigdy wcześniej nie spostrzegłam go. Był on w starym stylu, z prostym szyldem TOREBKI SKÓRZANE .
Nie przyszło by mi na myśl, ze w środku tego sklepu może czekać na mnie torebka ,która stanie się moim must have wiosny.
No i właśnie ... w tym niepozornym sklepie wisiała ona.. srebrne cudo-mogłabym rzec. 
Z pewnością jest to miłość od pierwszego wejrzenia <3


Na pewno nigdy wcześniej nie pomyślałabym ,żeby kupić sobie srebrna torebkę, ale gdy ją ujrzałam zdałam sobie sprawę , że właśnie ona będzie moim total trendem wakacyjnym

Zawsze lubię mieć coś na sobie co przykuje uwagę i zarazem odróżni mnie od innych i jestem pewna ,ze ta ślicznotka spełni swoja role.

Co myślicie o takiej torebce? Ma szansę zagościć w waszej garderobie? Bo w mojej już niebawem.

Teraz jestem tego pewna ,ze nigdy nie należy spisywać na straty małe sklepiki , bo mogą kryć się w nich ogromne skarby.


 Podam Wam kilka równie fajnych torebek ,a może i jednej z Was taka torebeczka stanie się hitem lata :)










1 komentarz:

  1. świetne te torebki :) dokładnie w małych sklepikach czasem można trafić na wspaniałe rzeczy których nie spotkamy na co drugiej dziewczynie tak jak po zakupie w sieciówce

    OdpowiedzUsuń